Service voor partners

Onboarding Services

Omdat wij als Prianto veel opkomende en niche producten leveren, kunnen wij het ons voorstellen dat je (tijdelijk) niet de juiste expertise beschikbaar hebt of dat jouw engineers/consultants nog niet voldoende kennis en ervaring hebben bij het opzetten en implementeren van een (nieuwe) omgeving. Hiervoor bieden wij onze partners de Onboarding Service; want een succesvolle eerste kennismaking van jouw klant met het product is ook voor ons van onschatbare waarde!

Wij hebben voor al onze producten technisch consultants beschikbaar met gedetailleerde en up-to-date kennis. Als Prianto - of onder jouw bedrijfsnaam - onboarden wij jouw klant, allemaal online. De onboarding service bevat het opzetten van de omgeving, het uitleggen en toelichten ervan en het geven van tips & tricks waar nodig. Deze online onboarding service is gemiddeld binnen 1 tot 2 uur afgerond, uiteraard afhankelijk van het type product en de wensen van de klant qua opzet. 

De onboarding service kunnen wij direct met jouw klant doen (onder jouw bedrijfsnaam) of als "training-on-the-job" samen met een van jouw engineers/consultants. Het voordeel van de laatste optie is uiteraard dat na het (een paar keer) inschakelen van de Prianto onboarding service, jullie dit voortaan volledig zelfstandig kunnen uitvoeren. Gebruik maken van de Onboarding Service wordt met name aangeraden bij de producten van Bitdefender, Macrium, Cloudflare en TeamViewer.

Mail ons gerust voor (uur)tarieven en beschikbaarheid!

Advisory Services

Als Prianto bieden wij een heleboel aantrekkelijke en noodzakelijke oplossingen, denk (IT) Monitoring, Access Management, Remote Work etc. Dit zijn veelal brede begrippen die op veel verschillende manier ingevuld kunnen worden en derhalve zowel een brede als gedetailleerde kennis vereisten van (technisch) consultants. We kunnen ons zomaar voorstellen dat je (tijdelijk) niet de juiste expertise in huis hebt of niet altijd beschikbaar hebt om jouw klant optimaal te kunnen adviseren. Wij zijn er om jou te helpen!

We hebben technisch consultants beschikbaar met niet alleen gedetailleerde kennis van onze oplossingen en onze producten, maar ook met een brede IT (infrastructuur) achtergrond. Als Prianto - of onder jouw bedrijfsnaam - gaan wij graag in gesprek met jouw klant. Dit uiteraard in samenspraak en samenwerking met jouw (technische) consultants die bij de klant betrokken zijn. Tijdens dit gesprek kunnen we uitleg geven over de verschillende uitgangspunten, mogelijkheden en opties, technisch inzicht verschaffen in de verschillende oplossingen en in samenspraak met de klant achterhalen welke specifieke behoeften zij hebben. Als resultaat kunnen wij dan een gespreksverslag met advies opleveren, waarin duidelijk vermeldt staat welk type het meest geschikt is, wat dit kan opleveren en met welke producten hier invulling aan kan worden gegeven.

Let wel, deze service is onafhankelijk en breed gericht, waarbij ook producten en oplossingen die niet in ons portfolio zitten meegenomen kunnen worden. We gaan uit van het belang van de klant en het is dan ook mogelijk dat vanuit de Advisory Service een ander product aanbevolen wordt.

Mail ons en laat weten bij welke oplossing je de Advisory Service wil inzetten!

Trainingen

De IT-wereld draait snel en zonder te stoppen. Levenslang leren is daarom voor elke betrokken medewerker en elke dynamische onderneming essentieel. Ook voor het up-to-date houden van certificaties of simpelweg de juiste kennis en kunde voor het optimaal adviseren van klanten of het implementeren bij klanten is training vaak essentieel. Daarom bieden wij naast de diverse services (in)direct aan een klant gekoppeld, ook training voor jouw engineers en/of consultants.

Het continue up-to-date houden van kennis door nieuwe trainingen en update-sessies bij te wonen, draagt bij aan het succesvol functioneren van u als partner. Wij zijn er dan ook om je hierbij bij te staan. Al dan niet in samenwerking met onze fabrikanten, organiseren wij regelmatig trainingen, zowel op technisch als op verkoopgebied. Kijk op onze evenementenpagina voor de geplande trainingen en update-sessies. Maar ook kunnen we bijstaan met training op maat. Hierbij kun je zelf aangeven over welke oplossing of product, het onderwerp, online of onsite en voor hoeveel en voor wie.

Verkoopondersteuning

Wij informeren u als partner over de innovatieve oplossingen die binnen uw marktsegment kansen bieden. Door ons te verplaatsen in uw positie zijn wij in staat om op basis van uw wensen en eisen de vertaling te maken naar ons productportfolio. Maar de ondersteuning gaat uiteraard verder dan alleen adviezen. Ook bieden wij – veelal in combinatie met één of meerdere van onze fabrikanten – het volgende:

  • Hulp bij de acquisitie van nieuwe klanten
  • Ondersteuning bij nakwalificatie van leads
  • Renewal management
  • Cross-selling ideeën en instrumenten
  • Ondersteuning bij projectaangelegenheden
  • Advies voor verkoopstrategieën

meer informatie

Marketingdiensten

In eerste instantie helpen wij u om uw doelen in relatie tot ons concept, onze oplossingen en bijbehorende producten helder te formuleren. Vervolgens stellen wij een op maat gesneden pakket aan marketingdiensten samen, waarmee uw doelstellingen gerealiseerd kunnen worden. Van onze samenwerking kunt u verwachten dat wij u niet alleen bijstaan met het realiseren van uw korte termijn doelstellingen, maar dat wij ook in staat zijn toekomstige kansen binnen de markt vroegtijdig te signaleren waarmee ook uw lange termijn doelstellingen behaald kunnen worden.

Uiteraard zijn wij u ook van dienst bij:

  • Aanvragen en beheren van MDF bij fabrikanten
  • Schrijven of vertalen van Engelstalige productinformatie
  • Ondersteunen en regelen van Nederlandstalige Case Studies/Referentie verhalen
  • Beschikbaar stellen van marketing materialen
  • Hulp bij organisatie van evenementen

meer informatie

Technische ondersteuning

De technische ondersteuning van Prianto is opgebouwd uit verschillende bouwstenen, zodat de dienst exact aansluit bij de wensen en eisen van u als partner en eventueel uw klant. De bouwstenen die wij beschikbaar hebben binnen de technische ondersteuning zijn:

  • Concept building: onderzoek naar de technische uitdagingen binnen uw klantomgeving op het gebied van de optimale IT gebruikerservaring.
  • Solution mix: technische ondersteuning in de selectieprocedure voor de juiste oplossing door technische specialisten en fabrikanten.

Financiële en logistieke slagkracht

Door (zelfstandig) onderdeel te zijn van de Prianto Groep, een succesvolle 'knowledge' distributeur met kantoren in diverse locaties in Europa (o.a. Duitsland, Zwitserland, Polen, Oostenrijk, Hongarije, Frankrijk en Engeland) en de USA, is continuïteit, slagkracht en flexibiliteit gewaarborgd.

Door de schaalgrootte van onze Prianto Groep met een centrale inkoop, logistiek en orderdesk, kunnen wij onze partners het voordeel bieden van de financiële draagkracht van de Prianto Groep. Dit stelt ons in staat om onze partners bijna altijd de juiste krediet faciliteit aan te bieden bij grote en kleine projecten.

Wij helpen u graag!

Samenwerken in kennis

Onze doelstelling is om op een toekomstgerichte en gepersonaliseerde wijze omzet, marge en groei voor ons wederverkoopkanaal te realiseren en tegelijkertijd continuïteit van marktkennis, visie en een innovatiecyclus te leveren.

Hiervoor selecteren wij onze producten altijd met het oog op de behoeftes van onze partners en hun klanten. Dit uiteraard passende in oplossingen die het Beheer, de Optimalisatie, de Beveiliging en de Ontsluiting omarmen en kunnen leiden tot een Optimale (IT) Gebruikerservaring voor de klanten van onze Partners.

Door het ontwikkelen van een langdurig partnership trachten we gezamenlijk de door u gestelde kwalitatieve en kwantitatieve doelstellingen te behalen.

Wilt u meer weten over onze producten en diensten en de wijze waarop dit bevorderend kan werken voor uw onderscheidend vermogen in deze hectische automatiseringswereld? Neem dan contact met ons op.

Top